چرا بیمه آتش سوزی اداری تجاری

چرا بیمه آتش سوزی اداری تجاری

شاید برروز حادثه پلاسکو علی رغم تمام تلخی ها و ناراحتی هایی که به دنبال داشت، تلنگری برای صاحبان سرمایه در بخش های مختلف کشور بود و این که حادثه هیچ گاه خبر نمی کند. آتش سوزی ممکن است برای هر فرد و در هر نقطه ای رخ بدهد. در مورد منازل و سرمایه های شخصی افراد خودشان مسئول هستند که دارایی های خود را نسبت به آتش سوزی بیمه نمایند اما در مورد اماکن اداری و تجاری باید به صورت جدی تر به این مسئله توجه داشت زیرا در این موارد صاحبان سرمایه و مدیران باید وارد عمل شده و با کسر حق بیمه  از حقوق کارکنان، افراد و سرمایه های آن ها را در برابر حادثه آتش سوزی بیمه نمایند.

انواع بیمه آتش سوزی اداری و تجاری

به طور کلی دو طرح از بیمه آتش سوزی اداری و تجاری وجود دارد که افراد در زمان خرید باید به شرایط مندرج برای هر یک از بیمه نامه ها توجه داشته باشند:

۱-   بیمه آتش سوزی معمولی غیر صنعتی

ساده ترین نوع بیمه آتش سوزی اداری و تجاری همین طرح معمولی است که بیمه گذارم ی تواند در کنار خطرات تحت پوشش  شرکت بیمه گر، درخواست پوشش های اضافی نیز داشته باشد که برای این منظور ابتدا شرکت بیمه این خطرات اضافی را بررسی کرده و در صورت توافق، نرخ حق بیمه را برای ان ها محاسبه می کند.

۲-   بیمه آتش سوزی طرح جامع اصناف

اما  طرح جامع بیمه آتش سوزی اداری و تجاری بسیار کامل است که در آن پوشش های اصلی و اضافی در یک بیمه نامه با یک حق بیمه و سقف خسارت از قبل تعیین شده آماده شده و در اختیار بیمه گذار قرار می گیرد. این بیمه نامه به عنوان طرح ویژه واحدهای تجاری شناخته شده و برای اصناف و اتحادیه ها بیشتر کاربرد دارد.

اشتراک نوشته

درباره نویسنده

دیدگاه

دیدگاهی وارد نشده است.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد فیلدهای اجباری با علامت مشخص شده اند *

13 − 2 =